sobota, 21 lutego 2015

Energia chusty

Kiedy Janek zamieszkiwał ciasny pokój w moim brzuchu totalnie nie miałam pojęcia jak bardzo chustonoszenie może być wciągające. Ile jest rodzajów chust, ile mogą kosztować i jak piękne potrafią być. Od początku, jak tylko Janka zamotałam po raz pierwszy  kiedy miał 7 dni wiedziałam, że jest to najwspanialsze uczucie na świecie. Chyba jeszcze jedynie moment zasypiania przy piersi może się z tym równać. Bierzesz chustę, bo dziecko płacze. Motasz. Trwa to chwile, płacz się nasila. Kończysz motać. Cisza. Kilka kroków i Twój pachnący noworodek śpi słodko wtulony w twoją pierś. Błogi spokój. I później zaczynasz dostrzegać w ile miejsc nie wjechałabyś wózkiem, ile spraw byś nie załatwiła sprawnie, ze spokojnym dzieckiem, ilu pięknych miejsc byś nie zobaczyła.
Wczoraj po raz trzeci odbyło się spotkanie Chustorodziców Chusty Śląsk. Frekwencja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Było nas 29 osób.  I dzieciaki. Pełzające, biegające, raczkujące i te jeszcze całkiem maleńkie, wtulone w mamę lub tatę. Jak zwykle wróciłam naładowana energią bliskości, kobiecej (i nie tylko) siły, kolorami i śmiechem dzieciarni. Szkoda, że tym razem bez reszty Ro(z)kosznej ekipy. Janek chory, został z tatą w domu. Za to dziś wreszcie pierwszy spacer od tygodni w nowym girasolku. Słońce w oczach, ciepły wiatr, i nareszcie spokojny sen kichającego i kaszlącego Jaszka. Bo na choroby chusta też rządzi. I na ząbki.
Nerwowo i z ekscytacją przebieram już nogami, bo za kilka chwil, za chwil parę kurs na doradce chustonoszenia CLAUWI. Będziemy tam z http://mamuszkowo.blogspot.com/ zgłębiać tajniki noszenia, które leczy, koi i jest największym darem.
Taka to ekipa cudowna - choć nie w komplecie - CHUSTY ŚLĄSK

Dyskusje

A tak family on rocks podróżuje

ząbki idą, chusta koi

3 komentarze:

  1. Byłam, widziałam i na kurs się wybieram! Oczarowana jestem poprzednimi postami. Absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękju! Mariolko Mamuszko :), jak się zamotamy na kursie to sie chyba nigdy nie odmotamy :)

    OdpowiedzUsuń